First signs of Spring

Eu aștept în fiecare an venirea primăverii precum Julietta îl aștepta pe Romeo, precum deșertul așteaptă ploaia, precum marinarii așteaptă să vadă pământul... În fine, ați înțeles. Ziua în care au fost făcute aceste poze era cea mai călduroasă de până atunci și dupa 5 luni de frig mi-am permis să merg prin oraș doar într-o singură cămașă și nu am prins răceala! A fost minunat! 


Acum despre ținuta mea. Deci, fusta este de pe aliexpress.com, am luat-o cu 17 dolari și a venit în aproape 3 luni :))) Dar, bine că am primit-o până la urmă. Cămașa este cumpărată de la secțiunea copii, băieți, dintr-un outlet din Chișinău. V-am mai povestit despre ceea că deseori îmi cumpăr cămăși de la baieței. E chiar ieftin și se asează pe mine perfect. În picioare am niște botine de la Bershka, de care nu mă pot despărți deja de veo 3 ani, recunosc, dar sunt atât de comode și încă arată bine. Incredibil! In Bershka I trust! :))) Ei, și gentuța asta cu o formă atât de faină am luat-o cu 50 de la o piață second din Chișinău. Tadaaaaam, ținuta e gata!

Sper să vă placă pozele făcute de către Dinu Bargan, un bun prieten de-al meu și un fotograf superb! Locație? Hmm, am cutreierat cam tot centrul Chișinăului :) 

PHOTO - Dinu Bargan Photography











Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu