New crush

Vă salut, dragii mei!

Această postare este despre piese vestimentare pe care nu le găsești în magazine exact așa cum îți dorești :))) Ei, și ce-i de făcut? Răspunsul meu dintotdeauna a fost: "Fac eu singură!"

Acest model de geacă, largă, dar care să mă prindă bine, nu glumesc, dar nu l-am putut găsi nicăieri în "magazinele frumoase" din Chișinău, așa că m-am dus la piața second de la Gara Feroviară. Foarte mulți nu știu că piața nu este, de fapt, acele rânduri unde totul este pus pe jos, ci există o piață foarte mare mai în spate, peste podul care trece deasupra trenurilor. Deci, acolo mă duc eu atunci când caut ceva autentic și ieftin. M-am îndrăgostit de această geacă instant! Este exact ce îmi doream și a costat doar 100 de lei!

Bine, am găsit geaca. După aplicații m-am dus la magazinul "Gemenii". Am căutat vreo 3 ore pe acolo, dar am găsit ceea ce îmi doream. Costul aplicațiilor - 300 de lei.

În total, am cheltuit 400 de lei (19 euro), dar am o geacă de care nu m-aș despărți nici în somn! O ador, la propriu! Nicaieri în magazine nu aș fi găsit frumusețea pe care am făcut-o cu mâinile mele. Capul de lup pe spate, de leu în față, crenguțe de sakura!!! Totul este perfect pentru mine!

Ah da, aplicațiile se lipesc de stofă foarte simplu, cu ajutorul fierului de calcat.

Sper să vă placă pozele! <3

Geantă - Meli Melo
Botine - Reserved
Locație - Undeva prin centrul Chișinăului :))











Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu