Mark and True by AVON

Când vine vorba de produse cosmetice, mă limitez întotdeauna la chestiile de bază - rimel, ruj, creion pentru sprâncene, cremă BB sau fond de ten, pudră și poate un creion pentru ochi (dar mă descurc și fără el). Nu sunt genul de fată care să aibă trei truse pline cu tot felul de produse, pe care nu mai știi la ce să le folosești, utilitatea pentru mine fiind pe primul loc.

De aceea mi-a fost foarte plăcut să fiu prezentă la lansarea a două game noi de produse de la AVON - Mark by AVON și True Color. O gamă, cu adevărat, largă de nuanțe de rujuri, blush-uri foarte interesante (se aseamănă oarecum cu rujurile), fonduri de ten și multe alte lucrușoare mi-au atras atenția, lucruri de bază, care trebuie să existe în trusa fiecărei domnișoare! 

Rujurile din gama True au culori mai stinse (pe placul meu) și o textură extrem de cremoasă. Se întind foarte plăcut pe buze și am impresia că le face mai moi. Însăși culoarea rujului este alcătuită dintr-un amestec de mai multe culori, ceea ce-l face unic. Rujurile Mark au nuanțe mai aprinse și sunt mai rezistente. Aș spune că sunt perfecte pentru femeia vamp, care atrage prin culori precum roșul aprins, roz, bordo și chiar mov întunecat. 

Daaaaaaar, cea mai mare satisfacție mi l-a adus momentul-surpriză, când am desenat cu produse cosmetice. Eu, inspirată fiind de tot ce înseamnă cultura japoneză, am desenat un peisaj desprins din poveștile lor cu sakura și samurai. Desigur că am luat tabloul acasă și mă minunez și acum de cât de fain a ieșit :)))))








Vedeți mai jos rujul din gama True de care m-am îndrăgostit total și de care nu mă despart (maro, al treilea din stânga). <3 <3 <3 


Produsele mele din gamele Mark și True Color.


Photo - Facebook/AVON

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu