Revelion în boho

Am acceptat provocarea lui Dinu Bargan (super-mega-fotograful) să realizăm o ședință foto pentru Revelion, dar una deosebită. Astfel, nu am optat pentru paiete, spate gol, rochii lungi până în pământ, cu pene și alte nebunii care se consideră a fi "party dresses". Din contra, am ales unul dintre stilurile mele cele mai iubite - bohemian style. Boho pentru Revelion? Cineva va spune că boho se asociază mai mult cu vara, cu ceva liniștit, vaporos, calm și gingaș. Ei bine, în așa atmosferă aș vrea eu să întâlnesc acest An Nou - în echilibru și pace. 


Rochia de la Zoya Svet (magazinul ZoyaLSB) este perfectă dacă vrei să fii, cu adevărat, stilată de Revelion. Mai mult, rochiile off-shoulder nu vor dispărea în 2017. So, până la urmă, am făcut totul corect. Calitatea stofei este incredibilă! Zoya coase haine și după propriul design, dar aduce piese originale și de peste hotare. Puteți scrie un mesaj pe pagina de Facebook a magazinului și să-l vizitați numaidecât!

Pantofiorii eleganți, care se potrivesc la absolut orice, îi am de la Irina Calancea (magazinul Irka Shoes). Nu cred că trebuie să menționez că Irina face cea mai frumoasă și calitativă încălțăminte pentru femei din Moldova. Dar, cel mai important - aceasta poate fi personalizată. Da, perechea ta ideală de pantofi o poți comanda la Irka Shoes.

Decorul superb se află în restaurantul italian Chianti (str. Mihai Eminescu 50, Chișinău). 



Dress - Zoya LSB

Shoes - Irka Shoes
Location - Chianti

















Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu