Little black dress by L. Storojuc

Am reușit să colaborez cu unul dintre brandurile mele preferate din Moldova! Yeeey! 

Această rochiță neagră de la designerul Liudmila Storojuc este perfectă pentru orice ocazie și m-a cucerit din prima. Gentuța este un rezultat al plictiselii mele, deoarece am hotărât singură să o decorez și am cusut pe ea cu ață niște flori. Rezultatul îmi place foarte mult. E ceva original și foarte ușor de realizat, dacă aveți acasă genți, aspectul cărora nu vă mai bucură ca înainte. Ac, ață și voila!

Am avut ocazia să realizez aceste poze cu una dintre fotografele pe care le admir de mai mult timp - Inna Cerga

Dress - Ludmila Storojuc / Showroom - str. Mircea cel Bătrân, 6 / Shop - Unic, et.3

Photo - Inna Cerga - photographer










Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu