Am nevoie de un avion. Partea a 2-a

     



     Așadar, am început. Am început să-mi construiesc propriul avion. În articolul precedent am spus că mă gândesc la asta, dar viața e scurtă, nici nu am observat cum au trecut trei ani de facultate și tot așa. De fapt, nici nu m-am gândit bine, că m-am trezit adunând  materiale pentru construcția avionului meu.

     Știi, am crezut că există așa ceva ca "magazin de materiale pentru construcția avioanelor", dar nu. În zadar am căutat căi mai ușoare. Ele pur și simplu nu există. Așa că am început de la prieteni și părinți. M-am întors acolo unde mă simțeam "acasă" și am rămas surprinsă că anume aici am găsit primele materiale. Anticipând lucrurile, o să vă spun că am aproape o aripă gata. Nu e mult, dar e ceva. Aproape în fiecare zi lipeam ceva undeva, iar în altă parte se dezlipea. Și acum am impresia că totul se va risipi într-o secundă, dar cu ce altceva să îmi ocup timpul?

      Îl construiesc singură, nimeni nu mă ajută. Unica susținere sunt, după cum am spus, părinții și prietenii. În fiecare zi (și nu glumesc) văd fete cărora li se aduc în dar avioane și ele zboară, nu au nici o grijă, pur și simplu vine un bărbat (tata sau, mă rog, alt bărbat) și le cumpără acele avioane, pentru care eu muncesc cât mă țin puterile... Eu nu pot să fiu ca ele. Uneori îmi doresc să fiu, dar în 5 minute realizez că nu pot! Crezi că nu îmi pare rău? Da, de foarte multe ori, atunci când mi-e greu, îmi pare rău că nu am crescut în cercurile acelea de fete proaste, frumoase, accesibile, care au o viață luxoasă. Da, știu vei pune că nu merită să îmi încarc mintea cu aceste gânduri, că ceea ce am eu este mai important și că bla, bla, bla. Recunosc că sunt mult prea multe momente când îmi doresc să fiu cine nu sunt, deși îmi place cine sunt. Ohh, totul e din cauza că mi-e foarte greu să-mi construiesc propriul avion, înțelegi?


      În fiecare zi mă gândesc de o mie de ori la ceea ce înseamnă pentru mine fericirea. Dar,  într-un final, tot ajung la concluzia că e mai bine așa. Cu cât mai inteligentă sunt, cu atât scad șansele mele să îl găsesc pe acela care să îmi cumpere avionul și tot, tot, tot ce vreau eu. Dar, nu îmi trebuie! Eu o sa stau aici, în mijlocul pustiului, cu această aripă, lipită de vai de ea, dar lipită de mine! Cine știe, poate găsesc și pe cineva care să mă ajute cu a doua aripă și care a luptat ca și mine până acum, cinstit. Poate în câțiva ani îl construiesc eu. Am sandwich-uri, am destul ceai, am prieteni, părinți vii și cât de cât sănătoși. O să îl duc eu cumva la bun sfârșit și... și o să zbor!

     Prima parte a articolului aici. 

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu