Shopping corect

Întotdeauna am fost cea mai mică de înălțime dintre toți cunoscuții mei. Nu că mi-ar displăcea, sunt mereu ocrotită și iubită, dar am o problemă: când merg la shopping nu-mi găsesc haine pe mărime. Același lucru se întâmplă și cu încălțămintea, port 35. Am auzit mereu: "Peste tot numai mărimea 35 se vinde". Nope, nu este așa, vi se pare doar. Anul trecut am încercat să văd cum lucrează stereotipurile și să îmi caut încălțăminte și îmbrăcăminte la secțiunea "copii". Da, da, am trecut și prin asta. Surpriză! Prețuri mai mici, însă lucrurile sunt destul de bune. Mi-am luat două perechi superbe de teniși pe care îi port și acum.

Cu două săptămâni în urmă am dat de acești blugi fantastici! Zic așa pentru că mă simt foarte bine în ei și îmi plac la nebunie modelul și culoarea. I-am văzut într-un outlet, i-am îmbrăcat și mi-au venit perfect! Nu înțelegeam care era faza. Foarte rar reușesc să îmi găsesc ceva ce să îmi placă și să nu-mi fie cu vreo 2 marimi mai mare. M-am uitat pe etichetă și am râs cât m-a ținut burta. Acești blugi sunt de la "Zara Boys Kids". Da, sunt pentru băieței de la 7 la 10 ani! V-ați fi dat seama? Nu cred.


So, am vrut să vă spun să nu căutați lucruri numai acolo unde credeți că ele trebuie să fie. Atunci când mergeți la shopping, priviți mai larg. Probabil, exact acolo unde nu vă gândit să căutați se află comoara. Eu am găsit-o pe a mea și mă bucur foarte mult!

Blugi: Zara / Pulover: H & M / Botine: Bershka / Accesorii: Forever 21, H & M, Pandora
Make-up: Alvina Rusu














Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu