Look twice

     O să-mi permit să încep cu un adevăr: nu e atât de greu să fii blogger de modă, atunci când ai mulți bani. Eu urmăresc bloggurile unor persoane care își permit lucruri pe care eu nu mi le pot permite, dar admir în special persoanele care reușesc să se îmbrace stilat fără a cheltui sume mari de bani sau reinventează felul în care poți să porți un articol sau altul. Astăzi am încercat și eu să dau o viață nouă unui obiect pe care nu l-am folosit de ani de zile.

     Sunt îndrăgostită de gentuțele cu o structură rigidă, tip cufăr, ca aceasta din pozele de mai jos. Secretul este că acest clutch a devenit clutch doar pentru că așa mi-am dorit eu. Inițial, aceasta era o cutie pentru bijuterii. Am cumpărat-o sau mi-a adus-o cineva de peste hotare (nu mai țin minte)cu  vreo 7-8 ani în urmă și nu am făcut nimic cu ea. Obișnuiam să o văd, zăcând prin dulapuri și numai unde nu o ascundeam ca să nu-mi împiedic privirea de acest obiect. Niciodată nu i-am dat mare atenție. Dar, câteva zile urmă mi-a picat iarăși în fața ochilor și m-am uitat altfel la ea. Ideea să o transform în clutch mi-a venit instant, pentru că în ultimul timp mă tot uit la astfel de gentuțe pe internet. În acest clutch nu încape mare lucru (deși femeile au abilitatea de a lua și toată casa cu ele, dacă le pui în față o astfel de provocare), dar este bun pentru chei, bani și un ruj :))


     Nu, nu e o geantă de la nu știu ce brand și nu am dat mulți bani pe ea (după cum am zis, nici măcar nu sunt sigură că am dat ceva pe ea), dar îmi place enorm de mult și nu o voi ignora doar pentru că nu e scumpă și fancy. Îi fac loc în colecția mea de gentuțe și într-o zi o voi scoate în oraș, îi promit.

Makeup and Hair style: Alvina Rusu.











Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu